Verzenden & retourneren

Leveringstermijn

Nadat u uw offerte aanvraag of bestelling heeft doorgegeven via onze website, ontvangt u van ons binnen de twee werkdagen per e-mail een digitale proef en bevestiging van offerte aanvraag of bestelling ter goedkeuring.

De leveringstermijn van de bestelde artikelen kan verschillen per artikel en per periode, voor sommige artikelen geldt een leveringstermijn van 1 tot 5 werkdagen, voor andere artikelen die niet op stock zijn kan dit tot Ă©Ă©n tot drie weken zijn.
In de drukkere periodes in het voorjaar kan de leveringstermijn ook iets langer zijn dan normaal.

Als gemiddelde leveringstermijn houden we een termijn van maximaal Ă©Ă©n week na goedkeuring van de digitale proef en bevestiging aan. De verwachte leveringstermijn voor door U bestelde artikelen vindt u altijd in de bevestiging van uw offerte aanvraag of bestelling.

Verzending

Binnen Europa worden uw bestellingen geleverd door de Bpost of UPS .
Op het moment dat uw bestelling verzonden is, ontvangt U van ons een bevestigingsmail met het track & trace nummer van uw zending. 
U kunt de voortgang van de levering dan volgen via de website van Bpost of UPS .

Leveringen voor Nederland en België worden binnen de 3 werkdagen geleverd. Zendingen naar overige landen binnen de EU worden binnen de 5 werkdagen op het gewenste adres geleverd.

Voor zendingen buiten de EU maken we gebruik van UPS, de leveringstermijn is dan afhankelijk van bestemming.
De kosten en leveringstermijn voor deze zendingen worden U vooraf bevestigd.

Verzendkosten

De verzendkosten van uw bestelling zijn afhankelijk van het land van bestemming en het totale gewicht van de zending. De verzendkosten worden automatisch berekend op de website en direct opgenomen in het totaal bedrag uw offerte aanvraag of bestelling. 
Wanneer u een bestelling maakt boven de €100,00 zal er geen transportkost worden aangerekend.

Levering en betaling

Na ontvangst van de door u bestelde artikelen vragen we u deze direct te willen controleren en eventuele problemen binnen de twee werkdagen aan ons te melden per e-mail contact@thegolfcompany.be
De betaling van de (gepersonaliseerde) artikelen die U bij thegolfcompany.be bestelt, gebeurd via paypal, bankoverschrijving, visa, bancontact of iDeal.
Wanneer wij uw betaling hebben ontvangen, sturen wij U de bestelde producten toe.
Bij afhaling van de door u bestelde producten kan U cash, bancontact, maestro of visa betalen.

Thegolfcompany.be behoudt zich echter het recht voor om in bepaalde omstandigheden een gedeeltelijke of volledige betaling vooraf te vragen. Dit wordt U dan al direct bij de bevestiging van onze offerte gemeld.


Indien U nog vragen of opmerkingen heeft m.b.t. de verzending en levering van uw bestelling, neemt u dan a.u.b. contact op met ons via contact@thegolfcompany.be.